دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت و تائید چک با اپلیکیشن موبایلت

24 خرداد 1401
ثبت و تائید چک با اپلیکیشن موبایلت

به گزارش بانک اول اپلیکیشن موبایلت بانک سامان، با ایجاد دسترسی‌های مربوط به قانون جدید چک، به استقبال اجرای دقیق این قانون رفت.
بر این اساس، تمامی مشتریان بانک سامان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلت نسبت به ثبت صدور چک، انتقال چک، تائید و یا رد چک و در نهایت استعلام چک اقدام کنند.
این ابزار هم‌اکنون در بخش سایر، گزینه مدیریت چک در دسترس تمامی مشتریان بانک سامان است.
علاقه‌‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 داخلی 2 تماس بگیرند.

با تخصیص تسهیلات 640 میلیارد ریالی صورت گرفت:
چتر حمایتی بانک آینده از مستاجرها
بانک آینده به‌منظور اجرای سریع مصوبه‌های ستاد اقتصادی دولت، ستاد ملی مقابله با کرونا و بانک مرکزی ج.ا.ایران در سه ماه پایانی سال 1399، به 2286 نفر از مستأجران در سراسر کشور، مبلغی بالغ بر حدود 640 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

 

اخبار مرتبط
دارنده چک می‌تواند بدون پرداخت هزینه‌های سنگین دادرسی، در کمتر از ۲۰ روز، اجراییه چک را دریافت و به موجب آن چک برگشتی را نقد کند.
مبلغ چاپ شده بر روی سفته در راستای پرداخت عوارض و مالیات‌های دولتی تعیین شده است و دلالتی بر میزان اشتغال ذمه صادرکننده ندارد؛ بنابراین در صورت عدم تکمیل آن، میزان دین صادرکننده، مشخص نبوده و دعوی مطالبه وجه آن مسموع نیست
یکی از مهم‌ترین مزایا چک صیادی، امکان استعلام از وضعیت اعتباری صاحب چک پیش از معامله است.این کار از طریق سامانه صیادی و کد ۱۶ رقمی روی چک انجام می‌شود.
اسماعیل محمدجانی ضمن تشریح آخرین وضعیت عملیاتی‌سازی ابزارهای نوین تأمین مالی زنجیره تأمین مانند اوراق گام و فاکتورینگ از عملیاتی‌سازی ابزار «برات الکترونیکی» در آینده نزدیک و هم‌چنین اجرایی‌سازی ابزار جدید تأمین مالی با عنوان «کارت رفاهی متصل به اوراق گام» در سال جاری خبر داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها