ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی نیم‌سال دوم

24 خرداد 1401
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی نیم‌سال دوم

به گزارش بانک اول به نقل از مهر، دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی (تحصیلی، ضروری، دکتری، مسکن، شهریه) در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 1400 1399 تا امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه صندوق نسبت به ثبت نام وام‌های دانشجویی اقدام کنند.

ثبت درخواست برای متقاضیان وام ویژه دکتری از منابع صندوق رفاه دانشجویان تا امروز شنبه 25 اردیبهشت و برای متقاضیان از بانک طرف تعهد صندوق تا 15 تیر 1400 اعلام شده است.

امسال وام دکتری از ماهانه 700 هزار تومان به یک میلیون در ماه افزایش یافت که به صورت فصلی به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

لازم است متقاضیان تا تاریخ فوق نسبت به تشکیل پرونده و یا در صورت داشتن پرونده نسبت به ثبت درخواست وام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند بدیهی است تاریخ فوق نهایی بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها