پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

الان وقت خرید طلا است

24 خرداد 1401
الان وقت خرید طلا است

 به گزارش بانک اول محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز طلا و سکه بیان کرد: ارزش اونس جهانی با رشد ۱۱دلاری به ۱۸۸۱دلار رسیده اما از آنجا که نرخ ارز کاهش یافته، هم‌پوشانی این دو عامل باعث افت اندک قیمت طلا و سکه در بازار امروز شده است.

او همچنین درباره وضعیت تقاضا توضیح داد: میزان عرضه و تقاضا در بازار متعادل است و شاهد خرید و فروش‌های هیجانی نیستیم، همین موضوع باعث شد روز پنجشنبه حباب سکه طرح جدید برای اولین بار بعد از سال‌ها به صفر برسد و امروز هم حدود ۵۰هزار تومان است.

 

به گفته کشتی‌آرای، برخلاف سکه طرح جدید و قدیم تقاضا برای سکه‌های کوچک بالاست و به همین دلیل حباب آن‌ها کاهش نیافته به طوریکه حباب نیم سکه امروز حدود ۸۰۰هزار تومان است.

این فعال بازار طلا تصریح کرد: به نظر من در حال حاضر بهترین فرصت برای انجام معاملات خرید و فروش طلا و سکه است چرا که طی چند ماه گذشته قیمت طلا و سکه تغییر چندانی نداشته و نوسان طلا و سکه حدود ۲درصد بوده است.

کشتی‌آرای درباره آینده قیمت‌ها پیش‌بینی کرد: از آنجا که قیمت‌ها منطقی است، پیش‌بینی نمی‌شود که در آینده شاهد سقوط یا صعود چشمگیر بهای طلا و سکه باشیم اما چنانچه ایران و آمریکا بر سر برجام به توافقف برسند، قیمت طلا همپای دلار کاهش جزیی خواهد داشت.

قیمت طلا و سکه اول خرداد ماه ۱۴۰۰

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: قیمت سکه امامی در بازار امروز ۱۰میلیون و ۶۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون تومان است.

کشتی‌آرای گفت: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۶۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به چهار میلیون و ۴۱۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز به سک میلیون و ۱۸هزار تومان رسید.

اخبار مرتبط
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
،عرضه ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور آغاز شد. بر این اساس هر زائر 5 سال به بالا می‌تواند حداکثر 500 دلار از طریق یکی از شعب منتخب بانک ملی یا از طریق پیام‌رسان بله دریافت کند.
هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۴۴ (دو هزار و سیصد و چهل و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۶ درصدی داشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها