جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش‬ فوری و اقساطی مدیران خودرو با تسهیلات ( امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ ) + جزئیات

24 خرداد 1401
 فروش‬ فوری و اقساطی مدیران خودرو با تسهیلات ( امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ ) + جزئیات

به گزارش بانک اول  طرح فروش اقساطی محصولات « چری» و « ام وی ام» شرکت مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰ با اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه در دو طرح مبلغ پیش پرداخت آغاز شد.
در این طرح خودرو‌های ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و ام وی ام ۳۱۵ در گروه محصولات ام وی ام و خودرو‌های آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ در گروه محصولات چری، با اقساط تا ۶۰ ماهه و پیش پرداخت منعطف عرضه می‌شود.
متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه مدیران خودرو به آدرس http://ebuy.mvmco.ir/ مراجعه کنند.


شرایط خرید محصولات مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

متقاضیان مدیران خودرو در این طرح فروش اقساطی، ۳۰، ۴۰ و یا ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت و به صورت منعطف پرداخت می‌کنند و تسهیلاتی برابر با ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ درصد مبلغ خودرو برای آنان در نظر گرفته شده است.

اقساط مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

موعد بازپرداخت اقساط در این طرح از ۱۲ تا شصت ماه (یک الی ۵ سال) بنا به انتخاب مشتری، خواهد بود.

ثبت نام مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

ثبت نام طرح جدید مدیران خودرو از خرداد آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه دارد.

زمان تحویل محصولات مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو موعد تحویل خودرو‌ها ۳۰ روز کاری ذکر شده است.

تسهیلات محصولات مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو نرخ سود تسهیلات خرید این خودرو‌ها ۲۱ درصد است و میزان تسهیلات حداکثر ۶۰ درصد مبلغ خودرو است.


قیمت مدیران خودرو در خرداد ۱۴۰۰

قیمت محصولات ارائه شده در طرح جدید مدیران خودرو در پیش پرداخت منعطف تغییری نمی‌کند.

شرایط‬‬‬ فروش‬ نقدی‬  ‏ اقساطی ام وی ام مدیران خودرو با تسهیلات در خرداد ۱۴۰۰ (مدل ۹۹ - تحویل ۳۰ روز کاری)

اخبار مرتبط
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها