چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در بازار

24 خرداد 1401
افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در بازار

به گزارش بانک اول بازار امروز خودرو در انواع محصولات شاهد افزایش قیمت یک تا سه میلیون تومانی بوده است. البته با وجود این افزایش قیمت ها هنوز معاملات در بازار رونق پیدا نکرده و بازار در رکود به سر می برد. 

فعالان بازار دلیل افزایش قیمت خودرو را نوسانات قیمت ارز می دانند اما در مجموع در روزهای آینده ثبات قیمت ها را در انواع خودروها پیش بینی می کنند.

 البته نکته مهم اینجاست همچنان صف خریداران خودرو در طرح های پیش فروش خودروسازان قرار داشته و سهم اندک خودروها در پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات عاملی شده تا هنوز تقاضا در بازار مدیریت نشود.
 
امروز کوئیک آر با افزایش یک میلیونی تومانی 157 میلیون تومان، تیبادو با افزایش یک میلیون تومانی 137 میلیون تومان و ساینا با افزایش یک میلیون تومانی 144 میلیون تومان در بازار معامله می شود. 

علاوه براین پژو 206 تیپ 5 با افزایش دو میلیون تومانی 259 میلیون تومان، سمند ال ایکس با موتور EF7 با افزایش سه میلیون تومانی 203 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار با قیمت 246 میلیون تومان خرید و فروش می شود./تسنیم

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها