چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

اجاره کردن خودرو های بومی توسط مسافران دور زدن قانون است

24 خرداد 1401
اجاره کردن خودرو های بومی توسط مسافران دور زدن قانون است

به گزارش بانک اول فرار محدودیت های کرونایی و جریمه شدن روزانه به جایی رسیده است که شنیده می شود عده ای از مسافران شهر های شمالی کشور در شهرهای مقصد خود، خودرو هایی با پلاک های بومی اجاره می کنند و به قول معروف از این طریق، محدودیت های اعمالی را دور می زنند. در این میان حتی  خبر می رسد که این مسافران برای استفاده روزانه از خودرو های بومی با پلاک های آن منطقه حاضرند 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان روزانه هزینه کنند که خودرو های خودشان با استفاده از سیستم های هوشمند و کنترل های ایستگاهی پلیس جریمه نشود.

 

در این باره سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ا گفت: تردد خودرو های بومی در داخل شهرستان و استان منعی از نظر قانونی ندارد اما اینکه عده ای در شهر های مقصد خودرو های بومی را اجاره می کنند، زرنگی محسوب نمی شود و به نوعی دور زدن قانون است و این اقدام و عمل درشهر های دیگر اوج بی انصافی برای خود راننده، خانواده و هموطنان است.

او افزود: هر چه تردد ها افزایش پیدا کند به همان میزان انتشار ویروس افزایش پیدا می کند و ممکن است خود متخلفان را درگیر کند چرا که بار ها نیز چنین موضوعی دیده شده است./برنا

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها