یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

هزینه درمان کرونا برای این گروهها رایگان شد

24 خرداد 1401
هزینه درمان کرونا برای این گروهها رایگان شد

به گزارش بانک اول مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای به معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرده که این سازمان آمادگی پرداخت کل هزینه‌های درمان بازنشستگان و کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را دارد.

در این نامه اعلام شده که این سازمان آمادگی دارد که ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد برای بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را پرداخت کند.

البته این هزینه تنها شامل حال بیمارانی می‌شود که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند و در مراکز دولتی و یا دانشگاهی بستری شده باشند. در این صورت سازمان تامین اجتماعی متعهد شده که کل هزینه درمان این افراد را پرداخت کند.

بر این اساس می‌توان گفت آن دسته از بازنشستگان و کارگرانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، در صورت ابتلا به کرونا، اگر در بیمارستان‌های دولتی و مراکز دانشگاهی بستری شوند، کل هزینه‌های درمان آنها رایگان است.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران مالک جزیره بوموسی است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن حدود ۹۰۰ هکتار زمین در این جزیره دارد.
به طور کلی بازار‌های اقتصادی در همه‌ی کشورها به دو بخش مولد و غیرمولد طبقه بندی می‌شوند. علاقه دولتمردان هدایت سرمایه گذاری مردم از بخش غیر مولد به بخش مولد است. منظور از مولد همان بخش مرتبط با تولید و منظور از بخش غیر مولد هم مربوط به سوداگرانی است که دارایی‌های ارزشمندی مانند مسکن و طلا، خودرو، ارز، سهام را با قیمت کمتر خرید و با قیمت بیشتر می‌فروشند. هدف مالیات بر عایدی سرمایه نیز شناسایی همین اختلاف قیمت‌ها بین خرید و فروش و کسب سود است.
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها