یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت پاداش پایان خدمت مشروط شد

24 خرداد 1401
پرداخت پاداش پایان خدمت مشروط شد

 الهیار ترکمن :پس از تامین تقدینگی پاداش پایان خدمت پرداخت میشود.

 ترکمن معاون مالی وزیر آموزش و پرورش درباره پاداش بازنشستگان سال ۹۹ گفت: به دنبال تامین تقدینگی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیا ن بازنشسته سال ۹۹ هستیم.

وی افزود، در این زمینه تخصیص صورت گرفته و اعتباری بالع بر ۵۹۰۰میلیارد تومان نیاز است تا پاداش به صورت نقدی به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شود لذا لیست افراد تهیه شده و به خزانه داری کل ارسال شده است اما هنوز اعتبار ان تامین نشده است بنابراین به محض تامین نقدینگی پاداش پایان خدمت این عزیزان واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران مالک جزیره بوموسی است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن حدود ۹۰۰ هکتار زمین در این جزیره دارد.
به طور کلی بازار‌های اقتصادی در همه‌ی کشورها به دو بخش مولد و غیرمولد طبقه بندی می‌شوند. علاقه دولتمردان هدایت سرمایه گذاری مردم از بخش غیر مولد به بخش مولد است. منظور از مولد همان بخش مرتبط با تولید و منظور از بخش غیر مولد هم مربوط به سوداگرانی است که دارایی‌های ارزشمندی مانند مسکن و طلا، خودرو، ارز، سهام را با قیمت کمتر خرید و با قیمت بیشتر می‌فروشند. هدف مالیات بر عایدی سرمایه نیز شناسایی همین اختلاف قیمت‌ها بین خرید و فروش و کسب سود است.
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها