چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

بازگشت هزینه وام مسکن مجردین به کانال ۱۶ میلیون

24 خرداد 1401
بازگشت هزینه وام مسکن مجردین به کانال ۱۶ میلیون

 

به گزارش بانک اول نکته مهم در این رابطه آن بود که در هفته های پیشین خرید و فروش اوراق در پایان مرداد همواره بالاتر از ۶۰ هزار تومان بود. با کاهش این قیمت برگه ها و ورود به کانال ۵۰ هزار تومان هزینه وام مسکن برای متقاضیان نیز حدی جدید را به ثبت رسانده است.

در همین رابطه هزینه وام مسکن برای مجردین در روز یک شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و برای متاهلین ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بود. این مبلغ با یک رفتار نوسانی در نهایت در روز شنبه هفته جاری به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای مجردین و ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای متاهلین رسید./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها