یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم درمورد ابطال کارت های سوخت در 6 ماه/ از امروز کارت سوخت 20 روزه صادر می شود

24 خرداد 1401
خبر مهم درمورد ابطال کارت های سوخت در 6 ماه/ از امروز کارت سوخت 20 روزه صادر می شود

به گزارش بانک اول شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، «فاطمه کاهی» با اشاره به زمان صدور کارت سوخت گفت: این فرآیند به روز شده و به محض اینکه فرد درخواست خود را در پلیس +۱۰ ثبت می‌کند ۲۰ روز زمان فرآیند صدور کارت طول می‌کشد که شامل راستی آزمایی ناجا، راستی آزمایی شرکت ملی پخش، شخصی‌سازی اطلاعات کارت سوخت و در نهایت، پاکت‌گذاری کارت است و تا زمانی که کارت تحویل اداره پست می‌شود حدودا ۲۰ روز زمان می‌برد.

او با بیان اینکه در حال حاضر صدور کارت سوخت به روز است و به محض اینکه مالکان خودرو در خواست خود را ثبت می‌کنند، می‌توانند به سامانه WWW.EPOLICE.IR مراجعه و فرآیند را مشاهده کنند، ادامه داد: در این سامانه تمام مراحل صدور کارت سوخت درج شده و زمانی که کارت صادر می‌شود مالک خودرو می‌تواند بعداز صدور کارت سوخت و تعیین بارکد پستی آن در سایت مذکور با مراجعه به باجه پستی مشخص و به همراه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کند.

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه مالکان خودرو پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور فرآیند صدور کارت را به طور کامل مشاهده کنند، گفت: تمام کارت‌هایی که از سال‌های قبل تا ۶ ماه اخیر در اداره پست قرار داشته، تعیین تکلیف شده اما از این به بعد کارت‌هایی که بیش از شش ماه در باجه معطله باقی می‌ماند، ابطال می شود لذا از هموطنان تقاضا داریم که نسبت به دریافت کارت‌های صادر شده اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها