چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

ماجرای یک پیامک تبلیغاتی که رانندگان را سرگردان کرد / هزینه معاینه فنی خودرو چقدر است؟

24 خرداد 1401
ماجرای یک پیامک تبلیغاتی که رانندگان را سرگردان کرد / هزینه معاینه فنی خودرو چقدر است؟

به گزارش بانک اول با اشاره به پیامک شهرداری مشهد درباره تخفیف معاینه فنی در مراکز زیرنظر شهرداری، گفت که براساس مصوبه شورای شهر، این تخفیفات ارتباطی با همه خودروها نداشته و تنها بخشی از اتومبیل‌ها را دربرمی‌گیرد.

در متن پیامک ارسالی سازمان مديريت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد خطاب به رانندگان آمده است: درصورت اتمام اعتبار معاينه فني خودرو خود، مي توانيد با مراجعه به يكي از مراكز معاينه فني حافظ، آزادي، بهمن، مفتح و رباط طرق از ۵۰درصد تخفيف ويژه برخوردار شويد.

رئیس انجمن مراکز معاینه فنی در این خصوص توضیح داد: مصوبه مورد اشاره در این پیامک، فقط برای معاینه فنی های خودروهای پیکان و دارای مجوز فعالیت از شهرداری بوده و نرخ معاینه فنی خودروهای بنزینی مبلغ۴۷۰ هزار ریال است.

وی افزود: با توجه به کاهش بارندگی و افزایش الایندگی در شهرهای استان و نیز اعمال قانون پلیس در صورت نداشتن معاینه فنی لذا از شهروندان تقاضا می‌شود به مراکز مجاز معاینه فنی مراجعه و معاینه فنی خود را اخذ نمایند.

او توضیح داد، پیامک شهرداری، بسیاری از مراکز معاینه فنی استان را خلوت کرده و تنها مراکز نامبرده شده را با ازدحام‌ جمعیت مواجه ساخته که با توجه به عدم اعمال تخفیف ۵۰درصدی برای همه خودروها، باعث نارضایتی شهروندان شده است.

گفتنی است، هزینه معاینه فنی برای انواع خودرو‌ها به این شرح اعلام شده است:

خودرو‌های سبک ۴۷ هزار تومان

خودرو‌های سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان

خودرو‌های دوگانه سوز تک مخزن ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان

خودرو‌های دوگانه سوز دو مخزن ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها