چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن اعلام شد

24 خرداد 1401
میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن اعلام شد

به گزارش بانک اول علمداری، عضو هیئت مدیره بانک مسکن درباره  میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی  مسکن گفت: میزان اقساط وام ۴۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸ درصد با روش پلکانی حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود که البته این رقم هم  با یارانه‌ای که دولت به آن اختصاص می‌یابد کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: البته این میزان نرخ اقساط برای دهک‌های مختلف متفاوت است و ممکن است کاهش بیشتری پیدا کند.

علمداری با بیان اینکه نرخ اقساطی که پیش از این اعلام شده بود براساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار بوده و در صورتی که براساس قانون جهش تولید مسکن باشد ۵۰ درصد از  آن از طریق صندوق ملی مسکن پرداخت خواهد شد.

عضو هئیت مدیره بانک مسکن اظهار کرد: نرخ اقساط در این بخش به دو روش ساده و به صورت پلکانی  است و در حال حاضر و طبق قانون میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، سایر کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهر‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها