شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

توصیه ای مهم به متقاضیان خرید خودرو / ریزش قیمت خودرودر راه است

24 خرداد 1401
توصیه ای مهم به متقاضیان خرید خودرو / ریزش قیمت خودرودر راه است

به گزارش بانک اول آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان درخصوص پیش‌بینی قیمت‌ ها گفت: وعده وزیر صمت بنا بر حذف قرعه‌کشی، بنا بر اصلاح قیمت‌ها  و افزایش تولید است.

او افزود: با اصلاح قیمت، محصولات ایران‌خودرو با کاهش قیمت مواجه خواهد شد. قیمت محصولات سایپا نیز به قیمت کارخانه نزدیک می‌شود.

 

محبی نژاد تاکید کرد: پیشنهاد ما به دولت این است که این طرح را سریعا اجرا کنند. همچنین به مردم پیشنهاد می‌کنیم در زمان اجرا شدن این طرح، در خرید خودرو تا زمان ثبات قیمت خودرو دست نگه دارند.

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها