جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

راه اندازی سامانه فروش ارز به خریداران خرد تا دو ماه آینده

24 خرداد 1401
راه اندازی سامانه فروش ارز به خریداران خرد تا دو ماه آینده

به گزارش بانک اول علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی  گفت: به کانون صرافان نامه ارسال کرده ایم و از آن ها خواستار منتقل کردن مشکلاتشان بودیم و قرار است بخشنامه ای در تکمیل بخشنامه قبلی ابلاغ شود تا جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود.

 

 

علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی  که زمان راه اندازی سامانه معاملات ارزی خرد چه زمانی ‌است؟ گفت: ظرف 2 ماه این سامانه راه اندازی می شود و افراد برای خرید ارز احتیاج به حضور فیزیکی ندارند بلکه با ارائه مستندات، درخواست خود را از طریق سامانه به صرافی ها منتقل می کنند و فرد از این طریق خرید ارز را انجام می دهند. بعد از آن فرد می‌تواند به صورت فیزیکی ارز خریداری شده را دریافت کند./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها