ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام بانک صادرات تا سقف2000000000 تومان اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام بانک صادرات تا سقف2000000000 تومان اعلام شد

به گزارش بانک اول بر اساس اطلاعات بانک صادرات ایران، متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده‌گذاری از ۲۲ بهمن تا ۲۷ اسفند مقارن با نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)، از مزایای تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.

 

مبلغ تسهیلات مشتریان حقیقی حداکثر ۲ میلیارد ریال با نرخ ترجیحی ۴ درصد و ۳۶ قسط ماهانه است که با سپرده‌گذاری حداقل سه ماه و دست کم معادل ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات درخواستی، قابل پرداخت است.

 

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های 3ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا 2برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

طرح تسهیلاتی «مژده» با هدف تأمین نیاز خانوارها، کاهش هزینه‌های تولید، توزیع و کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی و بازرگانی ارائه شده است.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها