پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

10 اردیبهشت 1403
فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.

به گزارش  بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیازهای بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

اخبار مرتبط
همان گونه که استحضار دارند در اجرای «قانون نظام رتبه بندی معلمان» مصوب ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ و آئین نامه اجرایی قانون مزبور مصوب ۱۴۰۱/۴/۱۲ تاکنون مجموعاً ۷۶.۶ همت برای اجرای رتبه، بندی پرداخت معوقات و رسیدگی به اعتراضات قانونی در سرجمع اعتبارات سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ آن وزارت تخصیص یافت و برای سال ۱۴۰۳ نیز ۴۳.۲ همت پیش بینی اعتبار شده است.
شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی باید با مراجعه به سامانه بارفرابران به آدرس https://barfarabaran.ir ابتدا ثبت نام نموده (در صورتی که قبلاً ثبت نام نکرده باشند) و پس از آن نسبت به ثبت اطلاعات بارنامه، اخذ کد رهگیری حمل و سپس واگذاری آن به صاحب کالا (ظهرنویسی) در این سامانه اقدام کنند.
برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.
شرکت های بورسی موظفند در راستای شفافیت اقتصادی و رعایت حقوق سهامداران، اطلاعات با اهمیت خودشان را در سامانه کدال(سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورس و فرابورس ایران) منتشر کنند. چهار روز قبل سازمان بورس با ارسال نامه‌ای به بانک ملت خواستار توضیح درباره اخباری مبنی بر قبول مالکیت پرسپولیس شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها