شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

توقیف خودروهایی که برای فرار از ترافیک از "شانه خاکی" عبور کنند!

24 خرداد 1401
توقیف خودروهایی که برای فرار از ترافیک از "شانه خاکی" عبور کنند!

به گزارش بانک اول سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه هفتاد و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام نوروز اگر خودرویی از شانه خاکی یا مسیر مقابل برای عبور از ترافیک استفاده کند، توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور، سرعت و سبقت غیرمجاز را از دیگر خطوط قرمز پلیس راهور دانست و تصریح کرد: استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان وسایل نقلیه الزامی است.

وی درباره رفع نقاط حادثه‌خیز نیز تصریح کرد: مکاتباتی با وزارت راه کردیم که آن‌ها نیز در حد وسع خود اقداماتی انجام دادند و تقریباً  200 نقطه حادثه‌خیز از سال گذشته تاکنون اصلاح شدند./تسنیم

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها