چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

خودروهای با ۳۰ میلیون ریال تخلف متوقف می‌شوند

24 خرداد 1401
خودروهای با ۳۰ میلیون ریال تخلف متوقف می‌شوند

به گزارش بانک اول از معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی، سرهنگ عین اله جهانی پیرامون موضوع ارسال پیامک به مالکان خودروهای جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال اظهار داشت: پیامک هایی با موضوع مالک محترم وسیله نقلیه، شما دارای جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال هستید، لذا ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نموده در غیر این صورت وسیله نقلیه شما توقیف خواهد شد برای برخی از هموطنان ارسال گردیده است.

وی گفت: مطابق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور مکلف است مالکان خودروها را از میزان جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال مطلع کنند. بر همین اساس پیامک مزبور به مالکان مربوطه ارسال شده است.

 

معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی گفت: هموطنان نسبت به پرداخت جریمه های رانندگی به عنوان دیون معوقه خود حتما اقدام کنند. اما به جهت رعایت حال آنان و باتوجه به روزهای پایانی سال، سردار کمال هادیانفر؛ ریاست پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور به تمام همکاران ابلاغ کرد، در صورتی نسبت به توقیف وسایل نقلیه اقدام کنند که جریمه های پرداخت نشده آنان بیش از سی میلیون ریال بوده و یا مرتکب تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت های غیرمجاز، انحراف به چپ در جاده های دوطرفه، استفاده از شانه خاکی راه در جاده های پرترافیک شده باشند، چرا که حفظ جان مردم در جاده ها مهمترین اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد.

سرهنگ جهانی در پایان اظهار داشت: رانندگان با رعایت قوانین و احترام به قانون سعی کنند مرتکب تخلف نشده تا با ایمنی و آرامش بیشتری رانندگی کنند./ایرنا

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها