چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

به گزارش بانک اول در طرح نیکان بانک ملی با ایجاد میانگین حساب ۳ ماهه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد دریافت کنید. برای این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارید. بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه است. تمامی افراد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. جزییات بیشتر را  در جدول زیر مشاهده کنید

شرکت
 
نام وام
نیکان
 
سود
4 %
 
سقف وام
50 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
نیاز به سپرده
 

برای این طرح نیاز به حداقل ۳ ماه میانگین حساب دارید.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه
 
مسدودی سپرده
 
 
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
 
قسط وام
833,333 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
50,100,000 تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شال: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 
شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.
 

 

اخبار مرتبط
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.
افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهمن اموی میلان
ارسال شده در : دوشنبه 23 آبان 1401

برای ثبت نام وام 4درصد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها