پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق‌العاده سایپا «شاهین» (بدون قرعه کشی) از روز ۳۰ فروردین ماه 1401

24 خرداد 1401
فروش فوق‌العاده سایپا «شاهین» (بدون قرعه کشی) از روز ۳۰ فروردین ماه 1401

به گزارش بانک اول شرکت سایپا، در راستای هشت فرمان رئیش جمهور و کاهش محدودیت‌های ثبت نام، اولین دوره فروش نقدی خودروی شاهین (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۹۰ روزه را اعلام کرد.

زمان ثبت نام از روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه تا زمان تکمیل وجه امکان پذیر می‌باشد.

در این طرح قرعه کشی حذف شده و محدودیت‌های دارا بودن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال به قوت خود باقی است.

قیمت خودرو در این طرح با احتساب هزینه شماره گذاری، بیمه، مالیات و … قطعی بوده و برابر ۳۴۵.۵۸۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

اخبار مرتبط
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها