شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی

24 خرداد 1401
افزایش مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش بانک اول علی دهقان کیا در مورد وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: کانون عالی بازنشستگان پیگیری‌های لازم را برای افزایش مبلغ وام بازنشستگان این سازمان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی چند روز قبل موافقت خود را با این افزایش اعلام کرده است، گفت: امیدواریم شرایط و اعتبار لازم برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان هر چه زودتر مهیا شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران ادامه داد: سال گذشته حدود ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان سراسر کشور وام ۷ میلیون تومانی را دریافت کردند که البته پرداخت وام طی چند مرحله انجام شد و امسال قرار است علاوه بر افزایش مبلغ، شرایطی فراهم شود که تعداد بیشتری از بازنشستگان بتوانند این وام را دریافت کنند.

دهقان کیا همچنین در خصوص سفرهای زیارتی بازنشستگان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا طرح اعزام زائران به سفرهای زیارتی و سیاحتی متوقف شده بود که این طرح مجدداً قرار است از سر گرفته شود.

به گفته وی، کانون عالی بازنشستگان پیگیری‌های لازم برای محقق شدن این طرح را نیز انجام داده است.

مهر

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها