یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

پیشنهاد وام ۷۰۰ میلیون تومانی خرید مسکن/ وام ودیعه 100 میلیون تومان می شود؟

24 خرداد 1401
پیشنهاد وام ۷۰۰ میلیون تومانی خرید مسکن/ وام ودیعه 100 میلیون تومان می شود؟

به گزارش بانک اول رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه کنفرانس خبری با وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان از برنامه ریزی برای بازار مسکن خبر داد و گفت: در بخش وام ودیعه مسکن ما پیشنهاد پرداخت وام 100 میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه کرده ایم.

وی ادامه داد فعلا مبلغ سود این وام مشخص نیست که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی در مورد وام خرید مسکن گفت: در این باره نیز ما پیشنهاد پرداخت وام 600 تا 700 میلیون تومانی را برای شهر تهران ارائه داده ایم که امیدواریم دولت با آن موافقت کند.

قاسمی همچنین از تعیین سخنگو برای بخش مسکن تهران خبر داد.

تسنیم

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها