شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی کلید خورد

30 مرداد 1401
مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی کلید خورد

به گزارش بانک اول سازمان اموال تملیکی در نظر دارد برخی کالاهای تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.

بر این اساس، متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وب‌گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

بسته پیشنهادات مربوط به این مزایده ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۲۶ تیرماه بازگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ امکانپذیر خواهد بود./ایرنا

اخبار مرتبط
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.
در این زمان می‌توانید به سینما یا رستوران بروید و یا یک سفر کوتاه آخر هفته ترتیب دهید. فقط فراموش نکنید که تمام زحمت‌هایتان را با ولخرجی هدر ندهید!
قیمت لاستیک‌های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار ۶۰ درصد گران‌تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
براساس قانون خانه‌های خالی در صورت عرضه نشدن با افزایش مالیات هرسال مواجه می‌شوند و اگر یک واحد مسکونی در سال عرضه نشود مشمول مالیات شده و ۶ برابر مالیات عادی از آنها مالیات دریافت می‌شود و در صورتی که سال بعد هم خالی باشد مشمول مالیات ۱۲ برابری می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: