شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم / تردد در کدام جادها ممنوع است؟

30 مرداد 1401
اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم / تردد در کدام جادها ممنوع است؟

به گزارش بانک اول  بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، از ساعت ۱۲ ظهر امروز پنجشنبه (۱۳ مرداد) تا ساعت ۶ صبح سه‌شنبه (۱۸ مرداد) تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه (۱۳ مرداد) و فردا جمعه (۱۴ مرداد) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای یکشنبه (۱۶ مرداد) و دوشنبه (۱۷ مرداد) از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، از محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع  است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه (۱۵ مرداد) و نیز از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای یکشنبه (۱۶ مرداد) و دوشنبه (۱۷ مرداد) از محور هراز ممنوع است.

 تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ دوشنبه (۱۷ مرداد) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

درمورد محور تهران - فیروز کوه – قائم شهر و بالعکس نیز تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز پنجشنبه ( ۱۳ مرداد) و دوشنبه (۱۷ مرداد) از مسیر جنوب به شمال ممنوع است.

همچنین تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت  ۱۲ الی ۲۴ امروز پنجشنبه (۱۳ مرداد) و نیز از ساعت ۸ صبح  الی ۲۴ فردا جمعه (۱۴ مرداد) و دوشنبه (۱۷ مرداد) در محورهای محور آستارا ـ اردبیل و بالعکس ممنوع است.

بر اساس اعلام راهور، تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز دوشنبه (۱۷ مرداد) در  محور سلفچگان – قم ( باند رفت به سمت قم) ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزادراه ساوه ـ تهران است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز پنجشنبه (۱۳ مرداد) و نیز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ فردا جمعه (۱۴ مرداد) و دوشنبه (۱۷ مرداد)  در محور قدیم رشت  –  قزوین و بالعکس ممنوع است.

 بنا بر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: