جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام ایران خودرو ویژه فروش اقساطی / از دم قسط شاسی بلند سوار شوید ؟ +جدول

22 آبان 1402
 آغاز ثبت نام ایران خودرو ویژه فروش اقساطی / از دم قسط شاسی بلند سوار شوید ؟ +جدول

اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو منتشر شد. این طرح مربوط به فروش خودروهای هایما و تارا V۱ پلاس است. 

شرایط ثبت نام هایما بدون قرعه کشی 

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به هایما ۷X است. این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان خواهد شد. متقاضیان ثبت نام هایما ۷X باید کل مبلغ یعنی حوالی یک میلیاردو۴۰۰ میلیون تومان را واریز کنند. همچنین ایران خودرو شرایط فروش اقساطی هایما s۷ را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در آبان می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت این خودرو را در شهریور و مهر سال آینده تحویل بگیرند. مبلغ پیش‌پرداخت هایما s۷ پلاس حدود ۳۵ درصد ارزش فعلی آن است. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام تارا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

بر اساس شرایط ثبت نام ایران خودرو، برای ثبت نام تارا دستی مدل V۱ پلاس باید حدود ۳۵ الی ۴۰ درصد قیمت فعلی کارخانه را بپردازید که حدود ۲۰۳ الی ۲۳۰ میلیون تومان است. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح اسفند سال جاری و فرودین ۱۴۰۳ است. جزییات ثبت نام تارا بدون قرعه‌کشی را در تصویر زیر بخوانید.

اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو

مهلت ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام هایما از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ نیز ادامه خواهد داشت. همچنین مهلت ثبت نام تارا دستی ۵ آذر به پایان خواهد رسید.

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند؟

فراخوان ثبت نام پیش فروش هایما اس ۷، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌باشد (اولویت تابستان ۱۴۰۳) که اسامی آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده است. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام تارا دستی ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش پایانی اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام تارا و هایما

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه هایما و تارا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها