جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

بازدهی ماهانه انواع ارز دیجیتال سرشناس + جدول

30 آبان 1402
بازدهی ماهانه انواع ارز دیجیتال سرشناس + جدول
سولانا و کاردانو در ماهی که پشت‌سر گذاشتیم بازدهی بیشتری نسبت به بیت‌کوین داشتند

به گزارش بانک اول بیت‌کوین آبان امسال به بالاترین سطح سالانه خودش رسید و همچنان در سنگر ۳۷ هزار دلار مقاومت می‌کند. قیمت بیت‌کوین در ماهی که پشت‌سر گذاشتیم حدود ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد، اما در همین مدت آنهایی که در کیف پولشان سولانا داشتند، به سود ۸۷ درصدی رسیدند و از یک طرف دیگر بازدهی کاردانو یا همان ADA حدود ۴۷ درصد تخمین زده می‌شود.

بیت‌کوین؛ ۲۵ درصد

قیمت بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان به ۳۷ هزار و ۴۰۰ دلار رسید. با احتساب نرخ ۵۱ هزار تومانی تتر، بیت‌کوین حدود یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان ارزش دارد که درمقایسه با صبح دیروز به‌معنی رشد نیم‌درصدی است، اما نسبت به یک ماه قبل شاهد بازدهی ۲۵ درصدی رهبر بازار هستیم.

بیت‌کوین یک ماه قبل در کانال ۲۹ هزار دلار معامله می‌شد و ظرف ۳۰ روز حدود هشت هزار دلار به قیمت بیت‌کوین اضافه شد. رهبر بازار ارز دجیتال حالا روی قله سالانه خودش ایستاده و در بهترین موقعیت از نیمه اردیبهشت پارسال قرار گرفته است.
بیت‌کوین درحال حاضر به نیمی از بازار ارز دیجیتال تسلط دارد و کل حجم معاملات آن به ۷۳۲ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرده است. با این حال قیمت بیت‌کوین هنوز نسبت به قله تاریخی خودش که محدوده ۶۸ هزار دلار است، فاصله زیادی دارد.

اتریوم؛ ۲۳ درصد

نمودار اتریوم بازدهی ماهانه مثبت ۲۳ درصد را نشان می‌دهد. قیمت اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان درحالی به دو هزار و ۱۵ دلار رسید که یک ماه قبل این ارز دیجیتال در محدوده هزار و ۶۰۰ دلار خریدوفروش می‌شد.

قیمت اتریوم به‌این ترتیب ظرف یک ماه حدود ۴۰۰ دلار افزایش داشته و حالا در بالاترین سطح از فروردین امسال قرار گرفته است. اتریوم از آن موقع تا الان سقوط به مرز هزار و ۵۰۰ دلار را هم تجربه کرده، اما به‌لطف اوج‌گیری دوباره بیت‌کوین، توانسته خودش را به بالای مرز دو هزار دلار برساند.

اتریوم از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال پشت‌سر بیت‌کوین ایستاده و تقریبا ۱۷ درصد از سهم بازار ارز دیجتال را مال خود کرده است. ظرف ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات اتریوم به مرز ۱۳ میلیارد دلار رسیده که این عدد فقط از میزان معاملات روزانه بیت کوین و تتر کمتر است.

شگفتی‌سازی سولانا و کاردانو

قیمت سولانا در ماهی که پشت‌سر گذاشتیم ۸۷ درصد رشد داشته و در این مدت هولدر‌های کاردانو به سود ۴۷ درصدی رسیدند.

سولانا با نماد SOL که از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال جایگاه هفتم را دراختیار دارد، الان نزدیک ۵۵ دلار یعنی حدود دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ارزش دارد. همین ارز دیجیتال یک ماه قبل ۲۶ دلار خریدوفروش می‌شد. به‌همین خاطر بازدهی آن برای کسانی که در این مدت سولانا در کیف پولشان داشتند، تقریبا ۳.۵ برابر بیت‌کوین تخمین زده می‌شود.

کاردانو یا همان ADA هم که کمتر از یک دلار معامله می‌شود، در بازه زمانی یک‌ماهه اوضاع بهتری نسبت به بیت‌کو‌ین داشته است. قیمت کاردانو در این مدت از محدوده ۰.۲۵ دلار به ۰.۳۸ دلار یعنی تقریبا ۲۰ هزار تومان رسیده تا شاهد رشد ۴۷ درصدی باشیم.

دوج‌کوین که جزو محبوب‌ترین رمز‌ارز‌های ایرانی‌هاست، در آبان امسال رفتاری مشابه بیت‌کوین از خودش نشان داده و بازدهی آن مثبت ۲۵ درصد بوده است. تقریبا مثل بایننس‌کوین. وقتی کارنامه سایر ارز‌های دیجیتالی که جزو ۱۰ رمز‌ارز برتر فعلی دنیا قرار دارند را نگاه می‌کنیم، با بازدهی مثبت ۱۸ درصدی ریپل و مثبت ۱۰ درصدی ترون روبرو می‌شویم.

بازدهی ماهانه انواع ارز دیجیتال سرشناس

انواع ارز دیجیتال

قیمت

بازدهی ماهانه

بیت‌کوین

37 هزار و 400 دلار

25 درصد

اتریوم

هزار و 15 دلار

23 درصد

بایننس‌کوین

258 دلار

22 درصد

ریپل

0.61 دلار

18 درصد

سولانا

55.9 دلار

87 درصد

کاردانو

0.38 دلار

47 درصد

دوج‌کوین

0.076 دلار

25 درصد

ترون

0.10 دلار

10 درصد

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها