یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت وام ضروری به دانشجویان آغاز شد

04 آذر 1402
 پرداخت وام ضروری به دانشجویان آغاز شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می شود.

به گزارش بانک اول مسعود گنجی  با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام و پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: حدود ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام‌های دانشجویی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پرداخت وام ضروری از امروز شنبه آغاز می‌شود و به حساب دانشجویان واریز می‌شود به احتمال زیاد روز سه شنبه هم به پایان می‌رسد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویان واجد شرایطی که فرم درخواست خود را ارائه کرده ولی وام را دریافت نکرده اند می‌توانند از شنبه هفته آینده به دانشگاه‌های خود مراجعه کرده و علت عدم دریافت وام مذکور را جویا شوند.

وی افزود: برخی از دانشجویان نیز شماره شبا خود را اشتباه وارد کرده بودند که با بانک طرف تعهد صندوق رایزنی کرده ایم این اشتباه دانشجویان تصحیح شود و دانشجویان معطل وام نشوند.

گنجی درباره پرداخت وام شهریه نیز افزود: سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق رفاه دانشجویان را پرداخت کرده است و در صورت تکمیل پرداخت بودجه صندوق توسط سازمان مذکور پرداخت وام شهریه نیز آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها