جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز طرح جدید اختصاص سهمیه سوخت به خودروها

04 آذر 1402
آغاز طرح جدید اختصاص سهمیه سوخت به خودروها

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم به منظور همگرایی و همسویی همه زیر بخش‌های حمل و نقل کشور در تخصیص سوخت به اجرای طرح‌های حوزه حمل و نقل در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات کل استان‌ها خبر داد.

به گزارش بانک اول شهریار افندی زاده با اشاره به ضرورت تخصیص به موقع سوخت به طرح‌های حوزه حمل و نقل گفت: در راستای مدیریت و کنترل سوخت پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و ساخت جاده‌های اصلی و بین شهری در حوزه راهسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و نیز اصلاح و بهینه‌سازی نظام تخصیص و توزیع سوخت اقدامات لازم با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وزارت نفت در حال انجام است.

افندی زاده تصریح کرد: سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت راه و شهرسازی ضمن معرفی نمایندگان مربوطه به عنوان مدیر سیستم کشوری در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) لازم است اقدامات مقتضی را در خصوص تعریف نام کاربری واحدهای استانی خود در این سامانه انجام دهند. همچنین مطلوب است درخواست‌های پیمانکاران طرف قرارداد هر سازمان و یا شرکت وابسته با رعایت ملاحظات زمانی، در سامانه سدف بررسی و اعلام نظر شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در ادامه افزود: این موضوع در خصوص ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با هدف مدیریت و کنترل سوخت ماشین آلات و پروژه‌های حوزه راهسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و نیز سوخت گرمایشی و حرارتی و اصلاح و بهینه‌سازی نظام تخصیص و توزیع سوخت در دستور کار قرار گرفته است و است نمایندگان استانی سامانه سدف نسبت به تعریف کاربری‌های شهرستان‌های زیر مجموعه خود به اقتضای شرایط راساً اقدام کنند.

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.
این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها