دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش ویژه این خودرو از پنجشبه / شرایط و قیمت اعلام شد

06 دی 1402
فروش ویژه این خودرو از پنجشبه / شرایط و قیمت اعلام شد

شرایط ویژه فروش خودرو لاماری ایما برای طرح مادران به اطلاع علاقمندان و نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین پارس اعلام شده است.

به گزارش بانک اول پس از ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، این شرکت قصد دارد با رعایت فرآیند نوبت دهی، به فراخوان و اقدامات مربوط به متقاضیان محترم (در سامانه مذکور) بپردازد.

بدین منظوراز متقاضیان دعوت بعمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به نرخ قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزکاری از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط فروش:

لاماری-فروش۱

بررسی امکانات لاماری ایما

لاماری ایما از یک طرف آپشن‌هایی مثل دوربین ثبت وقایع رانندگی و سقف پانوراما بازشو دارد، که واقعاً امکانات ارزنده‌ای هستند و از طرف دیگر با کسری مواردی از قبیل دنده تیپ ترونیک (که حتی روی ۲۰۶ تیپ ۶ هم کار شده) یا دوربین ۳۶۰ درجه (که به‌صورت استاندارد روی ام وی ام X۲۲ PRO اقتصادی قرار گرفته) حسابی توی ذوقمان می‌زند. تازه کمبودهای لاماری ایما به همین موارد ختم نمی‌شوند بلکه اینجا از گزینه‌های دیگر رایج در این رده نظیر: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، تهویه دوکاناله، تنظیمات برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی‌ها، آینه وسط الکتروکرومیک و رادارهای مختلف هم خبری نیست. البته قرار شده در آینده نسخه فول ایما با امکانات تکمیلی عرضه شود، اما اگر قیمتش در بازار آزاد خیلی گران‌تر از مدل پیش رو شود، به همان نسبت رقبایش هم قلدرتر خواهند شد و باز این مشکل کمبود امکانات به چشم خواهد آمد.

با تمامی این صحبت‌ها اینجا گزینه‌های خوبی هم داریم که می‌توانیم به آنها دلمان را خوش کنیم؛ مثلاً آپشن‌هایی نظیر: فرمان برقی چند حالته EPS، ترمز پارک برقی EPB، سیستم Auto Hold، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی مرکزی، فرمان D شکل با کلیدهای کنترل مولتی مدیا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، قابلیت انتخاب حالت‌های رانندگی ECO و Sport، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ خوش‌آمدگویی، کروزکنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک (تک کاناله) با پنل لمسی و فیلتر تصفیه، دریچه مجزای تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس روی لاماری ایما نصب شده‌اند، که بخش اعظم نیازهایتان را پاسخ خواهند داد.

بررسی مشخصات فنی لاماری ایما

زیر کاپوت لاماری ایما یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با کد ۴A۹۵TD قرار گرفته است، که به لطف طراحی میتسوبیشی، فن‌آوری تزریق مستقیم سوخت (GDI) و یاری پرخوران توربو می‌تواند چیزی در حدود ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت را در دور موتور ۵۶۰۰ روانه چرخ‌های جلوئی کند. تازه در خصوص گشتاور اوضاع هیجان‌انگیزتر هم می‌شود و تورک بسیار عالی ۲۸۵ نیوتن‌متری که در بازه ۱۵۰۰ الی ۴۰۰۰ RPM در نقطه اوج قرار دارد، نشان می‌دهد که با یکی از قوی‌ترین کراس‌اورهای صفرکیلومتر حال حاضر کشورمان طرف هستیم.

گیربکس لاماری ایما از نوع ۷ سرعته تر (WDCT) است، که قطعاً لذت رانندگی بیشتری نسبت به رقبای CVT دارد و همزمان دردسرهای انواع کلاچ دوبل خشک را نیز به ما تحمیل نخواهد کرد. چنین مشخصاتی برای وزن ۱۵۵۰ کیلوگرمی ایما از کافی هم کافی‌تر است. البته تا زمانی که پشت فرمان قرار نگیرم و شخصاً ماشین را تست نکنم نمی‌توانم به شکل قطعی در موردش نظر دهم چون خیلی وقت‌ها اطلاعات روی کاغذ با شرایط کف خیابان فرق می‌کند؛ پس بهتر است صحبت بیشتر در این خصوص را به بخش تجربه رانندگی موکول نماییم.

پیشرانه لاماری ایما از استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد و میزان مصرف ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است، که البته با توجه به اکتان پایین سوخت در کشور و این واقعیت که شرایط استاندارد ترافیکی با واقعیت متفاوت است باید حداقل ۲۰ درصد به این عدد اضافه کنیم. برای سیستم تعلیق هم در جلو از مدل رایج مک‌فرسون و عقب مولتی‌لینک استفاده شده است و ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به انواع و اقسام سیستم‌های کمکی وظیفه مهار خودرو را بر عهده گرفته‌اند. عملکرد تمامی این قسمت‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها