شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت آغاز شد + لینک

02 بهمن 1402
ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت آغاز شد + لینک

سومین فراخوان جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی، با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری ایشان در حل مسائل اساسی کشور آغاز شد.

به گزارش بانک اول بنیاد ملی نخبگان در راستای مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی و با هدف استفاده از ظرفیت نخبگانی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه «شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور» کرده است.

راهبردهای اصلی بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرایی به منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، متقاضیان واجد شرایط استفاده از این تسهیلات می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه جهت تشکیل و یا تکمیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه ثبت‌نام به آدرس dana.bmn.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها