شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

پرداخت پاداش بازنشستگان + جزئیات

11 بهمن 1402
پرداخت پاداش بازنشستگان + جزئیات

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا،داوود منظور در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهرستان در ارتباط با بازدید از پروژه های عمرانی لرستان اظهار کرد: سد معشوره به عنوان یک سد راهبردی و مهم در لرستان از اولویت‌های دولت است.

وی ادامه داد: متوسط کشور ۱.۸ تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر جمعیت است که این نسبت در لرستان پایین است، با این وجود چندین بیمارستان مهم در استان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال آینده به ویژه بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، دورود و کوهدشت به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگان، گفت: بازنشستگانی که سال گذشته بازنشسته شدند، پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید به صورت متمرکز از طریق سازمان اختصاص پیدا می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید و تصریح کرد: مطمئن هستیم مردم پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد و با حماسه باشکوه خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و مجلس قوی را تشکیل خواهند داد.

اخبار مرتبط
انتشار میزان افزایش حقوق بازنشستگان؛ و جزئیات جدید از واریز معوقات حقوق بازنشستگان به همراه جدول؛ عنوان مطلبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و یادآور می شویم که حقوق بازنشستگان براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه واریز می‌شود.
با این حال این سوال مطرح می شود که آیا شرط دیگری وجود دارد که بدون دارا بودن شرط سن برای زنان، بتوان با 20 سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی، بیمه شد؟ بر اساس گزارش اقتثادنیوز، مرکز پژوهش های مجلس در جدولی که منتشر کرده اینگونه آورده است که یک زن با 42 سال سن در صورتی می تواند با 20 سال سابقه کاری فقط با «درخواست 20 روز حقوق» می‌تواند دوران بازنشستگی خود را آغاز کند.
محمد مخبر، آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بر اساس این ابلاغیه، صندوق‌های بازنشستگی مکلفند از ابتدای سال ۱۴۰۳ و در حدود اعتبارات مصوب مربوط، حقوق بازنشستگی مشمولان صندوق خود را با رعایت این آیین‌نامه و سایر قوانین و مقررات مربوط، متناسب‌سازی کنند.
ظاهراً بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «میم» شروع می‌شود، تا این لحظه هنوز حقوق تیر خود را نگرفته‌اند؛ این در حالیست که براساس جدول اعلامی، قرار بود حقوق این بازنشستگان ۳۰ تیر پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها