یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری / جزییات ثبت نام وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر

29 بهمن 1402
فوری / جزییات ثبت نام وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر

سپرده لازم برای این وام قرض الحسنه اعلام شده و مدت زمان خواب سپرده مدنظر بانک به منظور پرداخت این تسهیلات باید سه ماه باشد.سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب وام گیرنده 36 ماه یا 48 ماه اعلام شده است.

به گزارش بانک اول بانک شهر طرح تسهیلاتی شهریار را برای فعالان در حوزه‌های مختلف کسب و کار ارائه داده و براساس این طرح، میزان وام برای اصناف پزشکی 2 میلیارد تومان و برای غیرپزشکی 1 میلیارد تومان است.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید سند ملکی به همراه ضامن رسمی داشته باشند. سپرده لازم برای این وام قرض الحسنه اعلام شده و مدت زمان خواب سپرده مدنظر بانک به منظور پرداخت این تسهیلات باید سه ماه باشد.

سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب وام گیرنده 36 ماه یا 48 ماه اعلام شده است. براساس اعلام بانک، در این طرح وام، مسدودی سپرده وجود دارد و این مورد با توجه به زمان بازپرداخت تسهیلات مشخص می‌شود.

در صورتی که زمان پرداخت اقساط وام 36 ماه تعیین شده باشد، 16 درصد مبلغ سپرده مسدود خواهد شد. اما در صورت تعیین مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه، میزان مسدود شدن سپرده 16.8 درصد خواهد بود.

مبلغ اقساط وام بانک شهر چقدر است؟

در صورت پرداخت وام 2 میلیارد تومانی با مدت زمان بازپرداخت و اقساط تعیین شده، میزان هر قسط 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان خواهد بود. کل سود وام به 1 میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن به 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان خواهد رسید. هزینه فرصت مسدودی سپرده با توجه به مبلغ وام مذکور، 273 میلیون و 211 هزار و 824 تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها