یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

مراقب باشید/ ۵۰۰۰ کارت سوخت در تهران به این دلایل مسدود شد

08 اسفند 1402
مراقب باشید/ ۵۰۰۰ کارت سوخت در تهران به این دلایل مسدود شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، پنج هزار کارت هوشمند سوخت شخصی در منطقه تهران مسدود شده است.

به گزارش  بانک اول ، با اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی گفت: در این مدت، پن این تعداد کارت سوخت بنزین و نفتگاز که از سهمیه سوخت یارانه‌ای آنها سوء استفاده می‌شد، شناسایی شد و بیش از ۲۵۰ پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

یاسمی اذعان کرد: با بررسی روند سوختگیری‌ها و استخراج شماره پن کارت‌های دارای تراکنش پرتکرار به صورت متوالی توسط گروه‌های بازرسی منطقه تهران، این تعداد کارت سوخت مسدود شد.

وی افزود: گروه‌های ویژه، ظرفیت باک خودروها با لیتراژ سوخت‌گیری کارت‌های سوخت در طی روز را بررسی کرده و نتایج را با تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته موجود در جایگاه‌ها مطابقت می‌دهند.

رئیس کارگروه تخصصی تأمین و توزیع سوخت کلانشهر تهران تأکید کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران و همچنین کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت رؤیت هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه فرآورده می‌توانند با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کرده و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت رسیدگی شود./خبرانلاین

اخبار مرتبط
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها