ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

آیا بدون کارت سوخت می‌توان بنزین زد؟

20 فروردین 1403
آیا بدون کارت سوخت می‌توان بنزین زد؟

بعد از اعلام خبری مبنی بر اعمال محدودیت برای کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها از سوی وزیر نفت، سوالاتی در ذهن مردم ایجاد شده است.

به گزارش بانک اول آنطور که وزیر نفت در هفته گذشته اعلام کرد "بزودی سوخت‌گیری از طریق کارت‌ سوخت شخصی انجام می‌شود" همین موضوع بازار شایعات افزایش قیمت بنزین را داغ کرد؛ موضوعی که در شرایط فعلی منطقی پشت آن نبود چراکه هنوز هیچ اعلام رسمی در این رابطه مطرح نشده است؛ حتی بعد از اعلام این خبر، بعضا اعلام می‌شد کارت‌های سوخت در برخی جایگاه‌ها با قیمت‌ها نجومی خرید و فروش شده است.

اما آنچه به صورت ویژه و چندباره مورد تاکید قرار گرفته، لزوم تهیه کارت سوخت شخصی برای همه خودروهاست چراکه مقرر شده طبق قانون کارت سوخت اضطراری در جایگاه‌های سوخت محدود شود، البته که وزارت نفت از سال گذشته تاکنون در چرخه باطل حذف کارت‌های اضطراری قرار گرفته و هرچند وقت‌یکبار خبر رفت و برگشت کارت‌های سوخت به جایگاه‌ها را مطرح می‌کند اما آنطور که تا کنون اعلام شده تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نیست و بهتر است که مردم به شایعات توجهی نکنند.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها