دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

اعلام اسامی واجدان شرایط اولیه تأمین مسکن فرهنگیان

24 خرداد 1401
اعلام اسامی واجدان شرایط اولیه تأمین مسکن فرهنگیان

به گزارش بانک اول دوم آذر امسال تفاهم‌نامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای مدت ۳ سال و در ۷ ماده به امضا رسید.

در این راستا ۱۴ آذر یعنی ۱۲ روز بعد از امضای تفاهم‌نامه، اقدامات اجرایی شروع شد و ثبت‌نام از فرهنگیان فاقد مسکن در سامانه maskan.medu.ir آغاز شد و تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور، ۳۰۹ هزار نفر بود.

به گفته مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از تعداد افراد ثبت‌نام کننده تعداد ۷۵ هزار و ۹۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

از امروز امکان مراجعه به سامانه مسکن و اطلاع از وضعیت ثبت‌نام شدگان فراهم شده است؛ فرایند استعلام را برای تشخیص واجدین شرایط، استعلام ۴ گانه از وزارت راه و شهرسازی، برای کنترل فرم (ج) و استعلام از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، بابت دارا بودن سند مالکیت فردی و همچنین استعلام از سازمان ثبت‌احوال کشور، مبنی بر احراز هویت فردی و نیز استعلام از بانک مسکن، جهت دریافت تسهیلات یارانه‌ای بود./فارس

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فریدون اله وردی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام و احترام.فرهنگی ۲۴ سال خدمت هستم از شهرستان جوانرود استان کرمانشاه. زمین ، خانه یا وام از اموزش وپرورش نگرفتم.آذرماه هم که ثبت نام کردم اسمم برا ثبت نام تکمیلی هم بود این مرحله رو هم کامل کردم ولی تا الان خبری نشد خاهشا بررسی بفرمایین .خداخیرتون بده

فرخ نوذری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بازنشسته فرهنگی هستم پس از 31سال کار فاقد مسکن هستم مسکن ملی فرهتگیان ثبت نام کردم کد رهگیری هم دارم متاسفانه وقتی وارد سایت برای مشاهده نتیجه میشوم یا مینویسد اطلاعات غلط است که مطمئنم درست وارد کردم یا چنین کاربری یافت نشد چه باید کرد لطفا

بیژن ا انوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام از آذر ماه 98ثبت نام کردم بازنشسته مستاجرم کد رهگیری گرفتم واجد شرایط هم شدم دوباره مشخصات امتیازی فرستادم ملی متاسفانه تا الان خبری نشده است لطفاً پیگیری فرمایید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها