شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

ماجرای پیامک کمک ۵۴۵ هزار تومانی دولت به مردم چیست؟+ عکس

24 خرداد 1401
ماجرای پیامک کمک ۵۴۵ هزار تومانی دولت به مردم چیست؟+ عکس
 
به گزارش بانک اول با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کووید ۱۹ و ایجاد قرنطینگی خانگی در کشور، عده‌ای پیام‌هایی را در فضای مجازی مبنی بر واریز کمک مالی دولت به هموطنان به دلیل بیکاری موقتشان در ایام کرونایی ارسال می‌کنند.
این پیام‌ها دارای لینک‌هایی است و کاربر با ورود به لینک‌ها می‌توانند از واجد شرایط بودن خود مبنی بر دریافت این وجه نقدی اطمینان پیدا کنند.

از طرفی حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی دولت با اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه اینستاگرامی خود از جعلی بودن این پیام و لینک مرتبط با آن خبر داد.
در همین رابطه سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: زمانی که با این پیام مواجه شدیم در صدد راستی آزمایی آن برآمدیم.
 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود در تحقیقات پلیس مشخص شد که این لینک کلاهبرداری نیست و صرفا می‌توان آن را به یک شوخی مجازی تعبیر کرد.
 سرهنگ پاشایی تصریح کرد در صورتی که شهروندان از طریق این پیام‌ها مورد کلاهبرداری قرار بگیرند، با طرح شکایتشان در پلیس فتا به پرونده‌های هموطنان رسیدگی خواهد شد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها