شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

تاب آوری اقتصادی ایرانیان در برابر کرونا چقدر است؟

24 خرداد 1401
تاب آوری اقتصادی ایرانیان در برابر کرونا چقدر است؟

 

به گزارش بانک اول، در این نظرسنجی در راستای سنجش میزان تاب آوری مردم از نظر اقتصادی در سوالی پرسیده شده است "اگر به خاطر کرونا تعطیلی شهر ادامه پیدا کند، تا چه زمانی از نظر اقتصادی مشکلی نخواهید داشت؟"

طبق نتایج، ۳۵ درصد پاسخگویان در صورت ادامه تعطیلی ها به واسطه شیوع ویروس کرونا تا یکی دوماه آینده مشکل اقتصادی نخواهند داشت.

۹ درصد پیش بینی می کنند با ادامه این روند تا سه الی چهار ماه آینده و ۲۲ درصد تا ۵ ماه آینده و بیشتر با مشکل اقتصادی مواجه نخواهند شد.

طبق اعلام ایسپا، 34 درصد پاسخگویان اظهار کرده اند همین حالا هم از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شده اند./ایسنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها