دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند

24 خرداد 1401
 مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند

به گزارش بانک اول حسن دادگر روز سه شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: فهرست جدید رسته‌های شغلی آسیب دیده از بیماری کرونا برای امهال سه ماهه تسهیلات این مشاغل در بانک ها اعلام شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس بخشنامه جدید ارسالی از سوی بانک مرکزی، مراکز و مجتمع های فرهنگی، آموزشی هنری و رسانه ای، موسسات خصوصی دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که در حوزه‌های درمان و تشخیص فعالیت می‌کنند در لیست امهال سه ماهه تسهیلات بانکی هستند.


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: آموزشگاه‌های رانندگی، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و گرمابه‌ها نیز به این فهرست اضافه شده‌اند.
دادگر یادآوری کرد: کسب و کارهای مشمول این بخشنامه برای بهره مندی از امکان استمهال اقساط سه ماهه در بازه زمانی اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه امسال باید تا بهمن ماه سال گذشته بدهی غیر جاری نداشته و جزو مشتریان خوش حساب باشند.


وی خاطرنشان کرد: روش عملیاتی کردن این طرح بستگی به ساز و کارهای بانک‌ها دارد و مشتریان بانک‌ها که مشمول طرح استمهال هستند می‌توانند با مراجعه حضوری به بانک ها و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک عامل خود با مراحل اجرای این طرح آشنا شده و اقدام به ثبت درخواست خود کنند.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: بر اساس این بخشنامه اقساط امهال شده به بعد از آخرین قسط تسهیلات مشتریان منتقل شده و برای سه ماه بیان شده وجه التزامی دریافت نخواهد شد.


دادگر ادامه داد: همزمان با طرح امهال اقساط مهلت سه ماهه برای رفع سوء اثر چک های برگشتی نیز برای کسب و کار های آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس بخشنامه قبلی بانک مرکزی ۱۰ رسته شغلی مشمول طرح استمهال سه ماهه اقساط می‌شدند که شامل مراکز تولید و توزیع غذای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی درون و برون شهری، دفاتر خدمات مسافری، تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، مراکز و باشگاه‌ها و مجتمع ورزشی و تفریحی و همچنین مراکز تولید و توزیع صنایع دستی بود./ایرنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها