جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

مهلت پرداخت وجه در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تمدید شد

24 خرداد 1401
مهلت پرداخت وجه در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تمدید شد

به گزارش بانک اول، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تمدید زمان تکمیل وجه منتخبان در طرح فروش فوق العاده به مدت ۲۴ ساعت تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه ۲۱ خردادماه خبر داد.

وی افزود: در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل خودرو، فرد دیگری از فهرست ذخیره جایگزین خواهد شد.

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: ۱۰درصد بیش از ظرفیت ثبت نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره در طرح قرعه کشی فروش فوق العاده چهار محصول این خودروساز تعیین و درنظر گرفته شد تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.

 

گفتنی است، پیش از این مهلت پرداخت وجه کامل خودرو پایان روز دوشنبه بود که ایران‌خودرو آن را تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه تمدید کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها