ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری به بازنشستگان تأمین اجتماعی

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضروری به بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تداوم و تکریم جامعه بازنشستگان، مقرری بگیران و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و توافقنامه صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی، مرحله اول تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به جامعه هدف یاد شده با رعایت سقف فردی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال موافقت به عمل آمده است.

بر این اساس بازنشستگان، مقرری بگیران و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند، می توانند با اخذ معرفی نامه از سازمان تأمین اجتماعی از تسهیلات مذکور استفاده کنند. همچنین بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۲۴ ماه با کارمزد ۴ درصد است.

اخبار مرتبط
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت 5,258,328 تومان خواهد بود و کل سود وام 15,499,680 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 315,499,680 تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.
بانک ملت از مجموع ۱۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر مراجعه‌کننده به ۱۵۱ هزار و ۴۹ نفر وام فرزندآوری داده است. از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۸ نفر در صف وام این بانک مانده‌اند. این آمار و ارقام یعنی تنها حدود ۱۸ درصد در صف وام مانده‌اند و ۸۲ درصد موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند. همچنین بانک ملی ایران ۱۴۷ هزار و ۳۹۸ هزار فقره وام پرداخت کرده است. از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر متقاضی، ۱۲ درصد یعنی ۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در صف دریافت وام هستند و ۸۸ درصد وام را تحویل گرفته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها