چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

شروع واریزی‌ های جدید سهام عدالت + جزییات

24 خرداد 1401
شروع واریزی‌ های جدید سهام عدالت + جزییات

به گزارش بانک اول براساس اظهارات برخی از مخاطبان روند فروش سهام عدالت که طی حدود دو ماه گذشته کندتر از قبل شده بود در این هفته از سرگرفته شده و برخی از کارگزاری‌ها در حال واریز مبالغی از پول فروش سهام مشتریان خود کرده است.

ارزش سهام عدالت ۵۲۳ هزار تومانی نیز در این هفته به کمترین حد خود طی دو ماه اخیر یعنی ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده که برای این هفته پیش‌بینی می‌شد این سهام برای حقوقی‌ها جذاب باشد و به دنبال خرید آن باشند.

اظهارات برخی از مخاطبان نیز از واریزی‌های جدید سهام عدالت در این هفته حکایت دارد.

اخبار مرتبط
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.
ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بارها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود.
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ناشناس ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کارگذاری بانک صادرات رفتم تو سایت ۳۰ درصد دوم سهام عدالت بفروشم میزنه سهام شما یکجا فروش رفته میریم کارگزاری میگه به ما ربط نداره زنگ میزنیم ۱۵۶۹ میگن برین کارگذاری ... چ وضعشه اگه فروختن بدون اجازه بگن فروختیم مردم مسخره کردن

حسن ذبیحی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام فقط خواستم بگم خسته نباشید.تو رو خدا یکم هم استراحت کنین و به زندگیتون برسین مسئولین سهام عدالت. بعد از ۳۵ روز که ۶۰ درصد سهام رو به کارگزاری رضوی سفارش دادم امروز ۲۱ هزار تومان به حساب واریز کردن. گفتم اگر کسی پول نیاز داشت من در خدمتش هستم.😂😂 خداوکیلی خدا ازتون نخواهد گذشت.

فاطی سراوانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اره بابا برا من پونصدتا تک تومن ریختن خدا بده برکت😂

میلاد ایمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.پس چرا برا من پولی واریز نمی کنه؟واقعا کارگزاری بانک سپه شعبه فاضل اباد هیچکس جوابگو نیست ب هر شماره ای هم ک از کارگزاری بانک سپه تماس میگیرم هیچکس جوابگو نیست.الان پنج ماه شده سی درصد اول سهامم رو فروختم ریالی برام واریز نشده.خواهشا پیگیری کنید یا ب گوش مسؤولین برسونید لطفا شما مسؤولین این سایت صدای من و همسال من باشید.باتشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها