یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

18 اردیبهشت 1403
افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش  بانک اول  قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۴۸ هزار تومان کاهش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۸ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۶ دلار رسید./ایرنا

اخبار مرتبط
نیم سکه در جریان معاملات امروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.
، بازار امروز شاهد روند نزولی کاهشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
، شاید فکر کنید افزایش یا کاهش قیمت ارز فقط از جنبه رشد ارزش دارایی‌ها که ممکن است برخی را ثروتمندتر و برخی را فقیرتر کند مهم است، اما ماجرا فراتر از این حرف‌هاست
بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که تاکنون و طی ۲۶ حراج برگزار شده ۴۱۲۰ کیلوگرم شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفته است. متقاضیان می توانستند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها