پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان سررسید پرداخت مالیات ارزش افزوده زمستان اعلام شد

24 خرداد 1401
زمان سررسید پرداخت مالیات ارزش افزوده زمستان اعلام شد

به گزارش بانک اول مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی در بخشنامه ای به رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران و مدیران امور مالیاتی استان ها اعلام کرد.

با عنایت به مفاد بند (6) بخشنامه به شماره 200/99/66 مورخ 1399/9/10 موضوع ابلاغ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی کرونا مورخ 1399/9/1 مبنی بر اینکه «مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سررسید پرداخت مالیات آن برای کلیه مودیان مالیاتی به مدت یک ماه تمدید می شود، مقرر می دارد:

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مربوط به دوره مالیاتی زمستان سال 1399 و سررسید پرداخت مالیات متعلقه پانزدهم اردیبهشت سال 1400 می باشد. در این راستا با توجه به اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا در حکم قانون می باشد لذا تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات در سر رسید تعیین شده مشمول جریمه موضوع بند (5) ماده (22) و ماده (23) قانون مالیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.

شایان ذکر است کلیه مهلت های قانونی که سر رسید آنها تاریخ انقضاء تسلیم اظهارنامه می باشد از جمله مهلت مقرر برای تسلیم گزارش حسابرسی مالیاتی موضوع تبصره یک ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز شامل تمدید مهلت موضوع بند 6 بخشنامه فوق الذکر خواهد بود. بنابراین مودیان محترم مالیاتی برای تسلیم گزارش حسابرسی مالیاتی دوره چهارم (زمستان) سال 1399 با احتساب تعطیلات رسمی پانزدهم و شانزدهم خرداد ماه، تا تاریخ هفدهم خرداد ماه سال 1400 فرصت دارند.

اخبار مرتبط
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.
وی با اشاره به این که طرح سراسری باانرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به‌صورت هفتگی طی ۲۱ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها