یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر جدید از عرضه خودرو در بورس

24 خرداد 1401
 خبر جدید از عرضه خودرو در بورس

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم ، علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو پس از ارجاع از جلسه علنی در این کمیسیون،گفت: پیش از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه کمیسیون یک جلسه برای تعیین تکلیف و بررسی این طرح و به ویژه تصمیم گیری درباره عرضه خودرو در بورس برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون پیرامون ماده 4 طرح ساماندهی صنعت خودرو و اصلاح آن که درباره نحوه عرضه و قیمت گذاری خودرو است، گفت‌وگو کردند اما به جمع بندی نهایی نرسیدند که مقرر شد در این باره در جلسه بعدی یعنی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تصمیم گیری شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد:پس از اصلاح ماده 4، طح ساماندهی صنعت خودرو و تصویب آن در کمیسیون ، طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

اخبار مرتبط
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها