پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

موسسه اعتباری نور در روز تعطیل رسمی هم فعال بود/ ماجرای خدمت‌رسانی نور و بانک ملت ایلام در ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

24 خرداد 1401
موسسه اعتباری نور در روز تعطیل رسمی هم فعال بود/ ماجرای خدمت‌رسانی نور و بانک ملت ایلام در ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

به گزارش بانک اول  سپرده‌گذاران موسسه اعتباری نور در ایلام امروز با وجود تعطیلی رسمی خدمات بانکی خود را بدون مشکل انجام دادند. حتی برای رفاه حال سپرده‌گذاران بانک ملت در ایلام نیز فعالیت کرد تا به عنوان بانک پشتیبان به نوری‌ها خدمت‌رسانی کند.

هفته گذشته موسسه اعتباری نور در ایلام به علت ازدحام سپرده‌گذاران موفق به خدمترسانی نشده بود و فیلم و تصاویر این ازدحام شایعات بسیاری را ایجاد کرده بود. مسوولان موسسه اعتباری نور برای نشان دادن این موضوع که هیچ مشکلی وجود ندارد با هماهنگی دستگاه قضا امروز ۱۴ خرداد هم خدمترسانی کرده و سپرده سپرده گذارانی که به پول خود احتیاج داشتند پرداخت کردند.

در این راستا دیروز روابط عمومی موسسه اعتباری نور اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرده بود:
قائم مقام موسسه‌ اعتباری نور گفت: شعبه این موسسه در شهر ایلام فردا ۱۴ خرداد با وجود تعطیلی رسمی ادارات، از ساعت ۸ تا ۱۵ عصر آماده خدمت رسانی به مشتریان است.
رضا معمار اصفهانی اظهار کرد: این تصمیم با اخذ مجوز از مقام قضایی اتخاذ شده و کلیه‌ خدمات بانکی در روز یکشنبه ۱۴ خرداد بدون محدودیت و تعطیلی به مشتریان این موسسه در شعبه شهر ایلام ارائه می شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: