دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

احتمال برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در تیرماه ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
 احتمال برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در تیرماه ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به ابلاغ جذب نیروی انسانی و معلمان آخرین گروه بازمانده در آموزش و پرورش، اظهار کرد: طی آزمونی که برگزار شد عده‌ای قبول شدند که این افراد در مراحل گزینش قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهیمه ۲۵ هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، افزود: همچنین ۹ هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این ۲۵ هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به نیرو‌های چهار ساله دانشگاه فرهنگیان اضافه خواهد شد.

معاون حقوق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال با توجه به کرونا این وزارتخانه سال سختی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: امسال به لحاظ آموزشی سال ابهام آموزشی بود و سختی‌های فراوانی را معلمان و اولیاء تحمل کردند و باید گفت معلمان ما به دنبال روش آموزش جایگزین بودند و برای دانش آموزان خود چیزی کم نگذاشتند.

احمدی لاشکی از سامانه شاد به عنوان غنیمتی بزرگ یاد کرد و گفت: در حال حاضر این سامانه دارای ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر است که بعد از اینستاگرام رتبه دوم را دارد و حتی از واتساپ نیز پیشی گرفته است.

وی در خصوص برگزاری آزمون نهایی به صورت حضوری گفت: مسئولیت این برنامه با وزارت آموزش و پرورش نیست و این وزارتخانه تنها مجری است و تصمیم برگزاری این امتحانات بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است، اما آموزش و پرورش باید نظارت کافی بر معلمان و دانش آموزان و بر محل برگزاری امتحانات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود مشغله و فشار‌های زیاد که در این وزارتخانه وجود دارد، اما احکام جدید برای فرهنگیان زده شد و قرار بر این شد حقوق اردیبهشت با حکم سال جدید باشد که این خبر خوبی برای فرهنگیان است و مازندران نیز جزء استان‌های پیشتاز در این زمینه بوده است./ایسنا

اخبار مرتبط
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها