جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

ثروتمندترین فرد جهان را بشناسید

24 خرداد 1401
ثروتمندترین فرد جهان را بشناسید

به گزارش بانک اول مجله فوربس شب گذشته اعلام کرد که ثروت برنارد آرنو، مالک گروه کالاهای لوکس LVMH، از ماه مارس تاکنون علی رغم شیوع ویروس کرونا دو برابر شده و به ۱۸۶.۳ میلیارد دلار رسیده است.

با این حجم دارایی آرنو هم اکنون ثروتمندترین فرد جهان است و توانسته جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون و ایلان ماسک بنیانگذار شرکت تسلا را که هر دو آمریکایی هستند، را پشت سر بگذارد.

آرنو مالک برندهایی نظیر لویس ویتون، موئس، هنسی، فندی، کریستین ویور، گیونچی، است. هم اکنون دارایی جف بزوس که تا پیش از این ثروتمندترین فرد جهان بود، ۱۸۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود و ایلان ماسک هم ۱۴۷.۳ میلیارد دلار ثروت دارد.

کارشناسان بر این باورند که دلیل رشد ثروت آرنو افزایش فروش برندهای زیر مجموعه‌اش در چین بوده است.

در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ درآمد گروه LVMH، نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰، ۳۲ درصد رشد داشته است. ارزش سهام LVMH هم در معاملات شب گذشته ۰.۴ درصد رشد کرد و به ارزش کل بازار ۳۲۰ میلیارد دلاری رسید.

فوربس در گزارش خود آورده، به طور کلی در طول دوران کرونا دارایی ثروتمندترین جهان نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش هم یافته است.

 

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها