ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پر ارتفاع ترین استخر جهان که بیش از 290 متر با زمین فاصله دارد

24 خرداد 1401
 پر ارتفاع ترین استخر جهان که بیش از 290 متر با زمین فاصله دارد

به گزارش بانک اول استخر ها یکی از مهم ترین مکان های تفریحی و حتی جاذبه های گردشگری هتل ها به شمار می روند. گاهی این استخر ها در ارتفاع با زمین قرار دارند که به جذابیت آنها اضافه می کند.

استخری که در هتل Resort Beach دبی قرار دارد در طبقه 77 این هتل بوده و بیش از 293 متر با زمین فاصله دارد که نام آن به عنوان مرتفع ترین استخر بی انتهای جهان در کتاب گینس به ثبت رسیده است.

استخر بی انتها نوعی استخر می باشد که در آن یک لبه دیده نشده و محو است. این استخر ها عموما به گونه ای طراحی می شوند که به نظر برسد یک لبه از انها با دریا یا اقیانوس ترکیب شده است.

طول این استخر 91 متر و عرض ان 15 متر است که مسافران این هتل می توانند از درون آن مناظر پانورامایی از چرخ فلک معروف عین الدبی را مشاهده کنند.

استخر

اطراف این استخر آلاچیق ها و درختان نخل وجود داشته که زیبایی خاصی به آن می دهد. البته لازم است بدانید که برای استفاده از این استخر لازم است حتما میهمان این هتل بوده و حداقل 21 سال سن داشته باشید.

هتلی که این استخر در آن قرار دارد یکی از زیبا ترین و رکورد دار ترین هتل های جهان است که 5 رستوران، استخر، مراکز تناسب اندام و... را درون خود جای داده است.

البته با توجه به امکانات این هتل بسیار طبیعی است که قیمت بسیار بالایی نیز داشته باشد. هزینه رزرو اتاق های این هتل از حدودا شبی 500 دلار آغاز می شود که مبلغ هنگفتی به شمار می رود.

اخبار مرتبط
اگر جزو کارمندان و کارکنان دولتی محسوب می‌شوید، برای اینکه انگیزه کافی برای کار داشته و کارایی بیشتری داشته باشید و دولت نیز بیشتر به نیروی انسانی خود توجه داشته باشد، از ابزار‌های مختلف مانند امتیازدهی برای افزایش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها