شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

حقوق نجومی کار دست تاجگردون داد/ برکناری تاجگردون از مدیرعاملی بیمه سرمد

24 خرداد 1401
حقوق نجومی کار دست تاجگردون داد/ برکناری تاجگردون از مدیرعاملی بیمه سرمد

به گزارش بانک اول غلامرضا تاجگردون مدیرعامل بیمه سرمد که اواخر اسفندماه سال گذشته به مدیرعاملی این بیمه منصوب شده بود و روز گذشته فیش حقوق نجومی وی منتشر شده بود، از سوی هیئت مدیره این بیمه از سمت خود برکنار شد.

 

فیش‌های حقوقی تاجگردون که منتشر شده، حکایت از دریافت ۷۳ میلیون تومان حقوق در فروردین‌ماه و ۸۵ میلیون تومان در اردیبهشت‌ماه سال جاری داشت.

تاجگردون که در مجلس دهم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را بر عهده داشت و اسناد متعددی از تخلفات وی در دوران مسئولیت منتشر شده بود، در مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش مورد تایید نمایندگان خانه ملت قرار نگرفت و پشت درهای بهارستان ماند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها