پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح تسهیلاتی همیاران سپهر؛ کارت اعتباری خرید کالای بانک صادرات

24 خرداد 1401
طرح تسهیلاتی همیاران سپهر؛ کارت اعتباری خرید کالای بانک صادرات

 به گزارش بانک اول این طرح تسهیلاتی که با کارت اعتباری  عرضه می‌شود بر پایه عقد مرابحه است و متقاضیان از طریق بانک صادرات می‌توانند اقدام به دریافت این کارت اعتباری کنند.
 

با طرح همیاران سپهر چه کالاهایی می‌توان خرید؟

در این طرح، انواع محصولات گروه صنعتی انتخاب که تولیدات لوازم خانگی با برند «اسنوا» بخشی از آن است، با استفاده «کارت اعتباری سپهر انتخاب» قابل خریداری خواهد بود.
کارت اعتباری همیاران سپهر صرفاً بر روی پایانه‌های فروش تعیین شده قابلیت خرید داشته و امکان مشاهده صورت‌حساب بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران و مانده موجودی بر روی تمامی پایانه‌های فروش و دستگاه‌های خودپرداز را نیز خواهد داشت.
 

کارت همیاران سپهر را از کجا تهیه کنیم؟

مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد و یا مراجعه مستقیم به شعب بانک، ضمن اطلاع از شرایط کارت اعتباری همیاران سپهر، درخواست خود را ارائه و بانک نیز نسبت به اعتبارسنجی مشتری، تعیین سقف اعتبار قابل پرداخت، تشکیل پرونده و صدور کارت اعتباری حداکثر به میزان مبلغ اعتبارسنجی شده و مورد درخواست مشتری اقدام خواهد کرد. مشتری ضمن مراجعه به نمایندگی شرکت طرف قرارداد بر اساس اعتبار موجود در کارت اقدام به خرید می‌کند.
 

تعدا اقساط کارت همیاران سپهر

در کارت اعتباری همیاران سپهر به ازای مجموع خریدهای صورت گرفته در بازه‌های زمانی یک ماهه، یک فقره تسهیلات حداکثر 36 ماهه برای مشتری لحاظ می‌شود و این کارت قابلیت شارژ مجدد ندارد و بدون هزینه آبونمان برای مشتریان است.
 

سود تسهیلات چقدر است؟

نرخ سود تسهیلات این قرارداد معادل 15 درصد و از روز انجام تراکنش تا پایان مهلت پرداخت (7 روز پس از صدور صورتحساب) محاسبه سود به صورت روزشمار محاسبه می‌شود. همچنین از مقطع صدور صورتحساب، سود بر اساس تسهیلات مرابحه محاسبه می‌شود.
 

چه کسانی می توانند بدون ضامن از این طرح استفاده کنند؟

بازنشستگان کشوری، سازمان‌ها، ارگان‌ها، نهادها و ... می‌توانند با مراجعه به شعببانک صادرات  ایران و یا گروه انتخاب، ضمن انعقاد قرارداد و ارائه تعهد پرداخت اقساط، بدون ضامن برای کارکنان خود کارت اعتباری مذکور را دریافت کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: